، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

حس زیبای من

نامه ای برای کودکم

1392/10/3 12:28
نویسنده : آرنی
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

الهی فدات بشم نینی نازم

گلم بهو دلم خواست واست وبلاگ بسازم وتمام حسهای که به تو دارم رو بنویسم نفسم

مامانی من خیلی دوست دارم عشقم
حسم به تو از همین الان شروع شده

از همین الان که هنوز ازدواج نکردم
دوست دارم بغلت کنم بچلونمت
نفسممممم
نمیدونم شاید بعضیا مسخرم کنن وبگن من دیونم ولی نه گلم این حسی که من نسبت به تو دارم
عاشقتم وجودم

مامانی فردا امتحان داره واسش دعا کن
عاشقتمممممممممممممممممممممم
عشق کوچولو
این نینی رو بینین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان راضی
3 دی 92 18:55
عزیزم انشاله که به زودی ازدواج کنی و خوشبخت بشیهیچ اشکالی نداره این حسا همه ی خانوما دارن گلم دوست داشتی به وبم سر بزن . لینکت کردم
آرنی
پاسخ
مرسی عسلم منم لینکت کردم فداتتتتتتتت عزیزم
مامان فاطمه (مامان آیرا)
15 دی 92 22:51
سلام آرنی خانم وای وبلاگت جالبترین موضوعی داشت که تا الان تو نی نی وبلاگ دیدم. خیلی دوست داشتنی هستی واسمت هم خیلی نازه. حتما بازم به ماسر بزن دوس دارم باهات در ارتباط باشم حتما.بااجازه لینکت میکنم.
آرنی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم نظر لطفته مرسی دوستم چشم فاطمه عزیزم باعث افتخارمه بوســـــــــــــــــ برای آیرا جونم