، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

حس زیبای من

قربونـــــــــــــــــــــــــ برم عشقم

1392/10/28 19:45
نویسنده : آرنی
175 بازدید
اشتراک گذاری

عاغا من یه عشق دارم اصلا ماه عشق جون همه چیزمه

الانم کنارمه میدونین قد آسمونا میخوامش

عاشقشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

همه کسمه گه اون نبود دنیام نبود

اونم خیلی دوست داره
وبشدت بهم وابستس
الانم از سر شب اومدم پیشم

مامانمینام  نیستن

اصلا نم نمیترسم چون یه مرد کنارمه الهی فداش یشم

دوست دارین اسم عشقمو بدونین

اسمش امیر رضا نفس آرنیکاست

فداشــــــــــــــــــــــــــــــــ بشم که همه کسمه

نوه عمه ام 5 سالشه عاشقشم خیلی دوسش دارم واونم شدید بهم وابستس بخاطر کار بابا ش یه شهر  دیگه زندگی میکنن ولی هر هفته میاد امروزم اومد ه

پشت اف اف میگم کیه میگه منم داداشت

بعد اومده کام رو روشن کرده

منم نبودم دیدم فایل بازیامو که گمش کرده بودم اورده داره بازی میکنه

قیافه من اون لحظه :تعجب

قیافه امیر کوچولو:نیشخند

الانم واسش پیتزا سفارش دادم به درخواست خودش
اینم عکسشه

البته واسه بچگیاشه
جدید شو ندارم رو لبتابه ایشالا میذارم براتون
دوستون دارم زیاد

نفسمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)